Προπόνηση

Πρόληψη τραυματισμών στις γυναίκες

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει αύξηση στον αριθμό των γυναικών που ασχολούνται με τα ομαδικά αθλήματα από μικρή ηλικία. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι γυναίκες που παίρνουν μέρος σε ομαδικά αθλήματα έχουν 4-6 φορές περισσότερες πιθανότητες τραυματισμού στην άρθρωση γόνατος σε σχέση με τους άντρες. Αυτό οφείλεται στις απαιτήσεις των ομαδικών αθλημάτων όπως είναι άλματα, αλλαγές κατεύθυνσης ,ξαφνικές επιβραδύνσεις, συγκρούσεις .

Περισσότερα...

Μεγιστοποίηση της απόδοσης με βάση την αξιολόγηση του αθλητή μας

Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με την αξιολόγηση του αθλητή μας και με το πως μπορούμε να αυξήσουμε την ποιότητα με την οποία δουλεύουμε.  Προσωπική μου γνώμη είναι ότι η ποιότητα στην προπόνηση είναι η 'αρχή της ατομικότητας' για τον κάθε αθλητή, δηλαδή να δουλεύεις τα στοιχεία που χρειάζεται ο κάθε αθλητής ξεχωριστά την κατάλληλη χρονική στιγμή.

Περισσότερα...

Προπόνηση μεταβατικής περιόδου

Στο άρθρο αυτό θα αναφέρουμε ορισμένα θέματα που θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση από τους γυμναστές-προπονητές αλλά και τους ίδιους τους αθλητές.

Η περίοδος που διανύουμε για αθλητές και αθλήτριες ομαδικών αθλημάτων είναι εξίσου σημαντική με την περίοδο προετοιμασίας και την αγωνιστική. Ένα επαγγελματίας αθλητής δεν πρέπει να κάθεται πάνω 10 ημέρες χωρίς να κάνει κάποια μορφής άσκηση.

Περισσότερα...

Ειδική Προπόνηση για το κάθε άθλημα

Τα τελευταία χρόνια και με την εισαγωγή της τεχνολογίας αλλά και με την γενικότερη μόδα στο fitness η προπόνηση για ένα συγκεκριμένο άθλημα έχει διαφοροποιηθεί πολύ. Αυτό  μπορεί να έχει είτε αρνητικά είτε θετικά αποτελέσματα στην αύξηση της απόδοσης , εξαρτάται από το πόσο μπορεί ο καθένας προπονητής να επηρεαστεί. Ας τα πάρουμε από την αρχή με κάποια παραδείγματα..

Περισσότερα...

ΣΥΝΔΕΣΗ ΧΡΗΣΤΗ

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ONLINE

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 39 επισκέπτες και κανένα μέλος